شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید محاسن فارکس
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:,

 

معایت و محاسن فارکس

بازار ارز به عنوان بازاری شناخته می شود که هزینه های معاملاتی آن در پایین ترین سطح قرار دارند. اغلب کارگزاران حق الزحمه خود را بر اساس یکی از دو شکل زیر محاسبه می کنند:

اسپرد یا اختلاف نرخ : کارگزارن حق الزحمه خود را با اعمال قیمت های متفاوت روی پوزیشن های لانگ و شورت( خرید و فروش ارز ) بدست می آورند. ما به التفاوت نرخ ارائه شده توسط کارگزار و نرخ اصلی، منبع درآمد کارگزار است.

اختلاف نرخ و کارمزد: کارگزارانی که به این شکل حق الزحمه می گیرند، علاوه بر تفاوت نرخ یک کارمزد از پیش تعیین شده هم دریافت می کنند. در این شکل تفاوت نرخ اعلام شده از سوی کارگزار با نرخ اصلی بسیار کمتر است و هزینه های معاملاتی بسیار کمتر از شکل اول خواهد بود.

حداقلسرمایه اندک: سرمایه مورد نیاز برای آغاز تجارت در بازار ارز ، بسیار کمتر از سایر بازارها می باشد. برخی از کارگزاران امکان افتتاح حساب تجاری تنها با سرمایه اولیه 1 دلار را هم در اختیار مشتریانشان قرار می دهند ( بله! یک دلار). با این حال در اکثر کارگزاری ها، سرمایه اولیه مورد نیاز برای آغاز فعالیت 208 دلار امریکا است. حتم ا انتظار ندارید که با این میزان سرمایه گذاری صاحب ثروتی کلان شوید. اما این میزان سرمایه برای آغاز کار، کسب تجربه و آزمون و خطا بسیار مناسب است. به این ترتیب می توانید پیش از اینکه سرمایه هنگفتی را در معرض خطر قرار دهید، با مقتضیات این بازار آشنا شوید یا تجارت تان را با همان سرمایه اندک و گام به گام گسترش دهید.

تجارت تخصصی: نقدینگی منحصر به فرد این بازار، این امکان را به شما می دهد که روی چند شاخص یا جفت ارز به عنوان بخش اصلی سرمایه گذاری تمرکز کنید ) همانطور که قبلا گفته شد، 00 % معاملات تجاری روی هفت ارز اصلی صورت می گیرد(. با استفاده از این ویژگی بازار ارز می توانید هر کدام از ابزار تجارت در این بازار را مورد مطالعه و پیگیری قرار دهید تا بفهمید کدامیک سود بیشتری برای شما همراه خواهند داشت.

معاملهدرهمه جا: فقدان مکان فیزیکی خاصی به عنوام محل انجام معاملات، این امکان را به شما می دهد که در هر کجای دنیا که هستید معاملات تان را انجام دهید. تنها چیزی که برای انجام معامله لازم دارید، یک خط تلفن یا اینترنت برای ارتباط با کارگزارتان است. در ادامه می توانید چند جدول تطبیقی از بازار ارز بین الملل و سایر بازارهای مالی را ببینید.

 



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا